New




Skor - Åhlens

Här är mina nya älsklingar! går till och med dom inomhus ( elelr har gjort det hela helgen ) skitsnygga enligt mig själv coh sååå sköna! ångrar mig inte ett dugg och det sved väldigt lite i plånkan för dom här underbara skorna! Idag slutade vi 11.00 då gick vi först och åt på skolan sedan drog jag mig hemmåt. ganska konstigt att man får så mkt gjort i skolan när man har lektioner gämfört med när man ska jobba själv eller jobba hemma.. Jag har iaf jobbat lite med naturkunskapen och ska fortsätta snart ska renskriva den på datorn med så jag får det klart. Ikväll har jag innebandy träning sen lär jag vell dega.. ganska nicee dag höh oj just jag har fixat prao plats med! på rut & karl det blir nog super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0