TillIit



Lite snygga grejor jag har kikat in ifrån HM, Monki, Bikbok


Godmorgon! idag vaknade jag vid 9 och kunde inte sova nå mer så då klev jag istället upp har gjort mig i ordning och pulat runt här i huset. Jag ska strax sätta mig med läxorna så jag blir klara med dom sedan ska jag fara in med min moppe på beisktning typ eftersom den fick lite skador typ i början av sommaren? Medans dom kollar på den springer jag vell antagligen ner på stan en sväng. Sedan ska jag åka hem och ringa runt om en praoplats alltid lika jobbigt att fixa en sådan. Sedan ska jag till läkaren en sväng vid halv 4 och efter det får jag se vad jag hittar på! Packad dag som vanligt huh ? Vad har ni för er idag ? Kramar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0