underwear



Cubus 199 :-

Hur sött nattlinne är inte detta!? Det haffade Ramona till en utav hennes kompisar i present igår när vi var på stan och jag föll lika mkt för det smo hno gjorde! Man kanske ska slå till ? PÅ cubus hittar ni dom som sagt. Jag har läst för det mesta idag bra liv jag verkar ha elelr? haha har även ätit utav alla kakor mamma bakat brorsan fyller 18 på torsdag så då blire kalas! Just nu är jag lite sur eftersom varken mobilen elelr cameran vill fungera så att jag akn lägga in lite bilder som jag skulle visa er! då blir man less..





Kommentarer
Postat av: ramona

så fint! :') tack för dagen! <3

2010-09-26 @ 19:09:21
URL: http://ramona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0