Armring



Som jag har letat efter en armring och i umeå låg den och väntade på mig..nu ska jag bara putsa upp den lite så är det perfekt sen!

KOm precis ifrån tandläkarn.. kan ju säga att det var inte det roligaste besöket jag öppnade käften så stort jag kunde och ändå tjatade hon om att jag skulle gapa större .. gapa .. slapna av i läppen.. gapa... och till slut blev hon typ arg och sa DU måste slappna av i läpparna och jag ganska lite hud så jag kan inte direkt flaxa med kindhunden som dom flesta kan och om jag då gapar så stort jag kan så är det ju klart att läpparna späns! Störd kärring jag hade bara ´lust att säga håll käften till henne. Och som plåster på såren skärde hon upp mina kinder i munnen med alla hennes verktyg.

Nus ka jag göra mig i ordning och fara till stan med hanna och göra lite ärenden ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0