CONSCIOUS



Imorgon släpps h&ms nya collection conscious men jag sprang in en snabbis på hm idag innan jag for hem och då fanns nästan alla saker! Gissa om jag blev glad Så jag satte igång och prova nästa hela collectionen och det blev 2 saker som fick följa med mig hem men är osäker på om jag ska ha kvar ena saken för dom satt inte så bra. Fina kläder! älskar klänningen i mitten på bilden såå fin :) och ett + är att dom är ganska billiga också!

Nu ska jag ta fram datorn och fortsätta med min rapport.. vi är hemma ifrån skolan imorogn så jag ska skriva den hela dagen då också är tanken iaf. Men ni får ha en bra kväll allihopa!

 

Kommentarer
Postat av: Ellen

2011-04-13 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0