E.L.F





Ifrån elfs hemsida:

är till för att få ögonlocket för mjukare, längre livslängd och SKRYNKELFRI ögonskugga. Den extremt rena naken färg arbetar för att öka livslängden ögonfärg. Den lätta flytande formel absorberas snabbt in i huden för bekväm användning.

Hur gör man ?
Applicera ett tunt lager ögonlocket och smälter in tillåta formel för att torka innan ögonskugga

jag Rekomenderar:

Jag rekomenderar faktiskt den här produkten. Första gången jag provar nått sånt och jag tyckte det vart bättre :) det är som ett typ läppglans som man lägger på ögonlocket och så blir det som en hinna som man sedan lägger ögonskuggan på. Mina ögonskuggor som jag har far bort efetr några timmar men nu när jag provade med denna så sitter dom längre :)

Det ända som var sämre var att det vart som en kant där man lägger denna. Svårt att förklara men man ser vart man har slutat lagt primern när man lägger på ögonskuggan så det gäller att man lägger primer precis där man vill ha ögonskugga :)



Kommentarer
Postat av: K A T J A : D

eve du är rolig du "du förstör mitt liv" haha :) nämen vi se väl :)!

2011-04-08 @ 17:22:08
URL: http://katjaasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0