E.L.F

Elf:
Vår tyngdlös mineralfoundation hjälper dig att komma på din väg till friskare lysandehud. Alla våra pulver smälter naturligt in i huden, och är så lätta att de arbetar med dinhudfärg att skapa en perfekt färgmatchning. Alla våra stiftelser innehållersolskyddsfaktor (SPF) 15 och är 100% mineralbaserade utan parabener, inga konserveringsmedel och inga färgämnen kemikalier.

Min åsikt:

Jag tror det är samma sak med den här foundationen som det var för mig med ögonbrynskitet. Jag har aldrig haft foundation i puder form och jag har väldigt torr hud som detta var ingen hitt för min del! Jag har endast använt den 1 gång eftesom jag kände mig väldigt obekväm i den. alltå min hud vart ännu torrare men för er som använder puderfoudation redan innan så tror jag dte kan vara bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0