E.L.F



Jag har helt totalt glömt bort att skriva om sminket ifrån elf! Men nu kommer det..

Det är ett eyebrowkit och först så tyckte jag att det var totalt världelöst och hade bara lust att kasta det i toaletten. Jag har inte haft ett sånt här förut utan har bara använt mig av penna.. detta är typ som läppglans nästan lite smetig av sig! Men då när min penna tog slut såå hade jag inget annat så då var jag tvungen att använda detta.

Nu tycker jag att det är skitbra! Ska nog köpa ett till då det jag har nog tar slut :) det fastar jättebra och sitter hela dagen men det kan nog vara olika från person till person. Man detta rekomenderar jag faktiskt men som sagt var jag inte van vid denna modell och tyckte därför att det var skit så om ni köper ett tycker jag att nui ska prova att använda det i 2 veckor innan ni säger vad ni tycker :)

Vill tacka nattis i min klass som hjälpte mig att fixa det svarta vid rubrikerna!


Kommentarer
Postat av: IDA

sv; alltså jag hade tänkt att det, men vet inte hur man gör så måste kolla med någon :)

2011-04-06 @ 23:34:27
URL: http://spotlights.blogg.se/
Postat av: NATHALiE

Lungt ju! :)

Vi får beställa därifrån nå mer sen, billigt och bra :D!

2011-04-07 @ 21:46:29
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0