Godnatt

Skitsnygga strandsaker ifrån H&M nu får ni skynda er om ni ska ha nått för detta lär ryka på 5 minuter. Förlåt för dålig updatering jag har typ pluggat idag ändå kan jag inge mer än innan (y) jag tog även en latte md denice och mimmi efter skolan söta tjejer det där! Kom precis hemifrån träningen nu ska jag ta lite fika och kolla e sista gån i böckerna. Imorogn kommer katja över och då ska vi hittapå nått skoj så jag ser fram emot att få träffa den tjejen var ett tag sen! Men God natt på er..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

va precis inne där och skulle komma bikinisar... men då den jag vill ha hade inte ens ngn storlek kvar, usch!:(

2011-04-05 @ 20:52:54
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0