Intresse?

Har prcis gjort klart kemin skulle egentligen börja med rapporten idag men jag tror det får bli imorgon faktiskt :) Nu ska jag gå och låna dino ( grannens hund) och ta en långprommis med mamma sen blire att ta att se en film eller bara mysa det sista sedan var denna helg slut och bara 2 veckor kvar till lov awesome!
Jag undrar om det finns ett intresse på halsringar ? Funderar på om jag ska ta hem några till min smyckesblogg men om du är intresserad kan du vell slänga in en kommentar så får jag se hur stort intresset är! Det är också på g med andra goa nyheter!



Kommentarer
Postat av: ♥Jeanettelandberg♥

vad heter din smyckesblogg??:)

2011-04-10 @ 20:36:35
URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag vill haaaaaa!

2011-04-11 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0