New love!



Dålig uppdatering idag och anledningen är att jag har varit i stan hela dagen idaag! Mimmi kom hit i morse och åt frukost med mig sen fixade vi oss och drog in till stan och vidare upp till skolan. Där stod frisörbussen som vi skulle handla lite i och när vi väl va på skolan passade vi på att äta där också. Sen for vi ner på stan och gick på stan ett tag och sen gick vi på uh och åt glass i stora lass snackade och hade det mysigt :) Sen tog vi fram böckerna och började jobba med rapporten och så gjorde vi det i 3 timmar typ. sen gick vi på stan en liten sväng till sen for jag hem :) På bild är sakerna jag köpte igår fina vaa? är kär i båda! Tack mimmi för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0