Radiance



Har funderar på denna parfym ett tag nu och jag tror jag ska köpa den! tycker den luktar jättegott :) nån av er som har den ? Pappa ska snart till paris så tänkte att han skulel få köpa den där eller på arlanda i stockholm så blir den nog lite billigare än annars (y) Imorgon börjar vi med matte kvart i 10 men jag ska till tandläkaren kvart över 10 så blir nog ingen matte för min del. Desto värre blir det efter lunch då vi ska ha eng nationella.. jag är så dålig på engelska hoppas verkligen att det ska gå bra! Blir nog lite bloggning imorgon också.. måste skriva på rapporten och sen ska jag ha lagavslutning vid halv 6 imorogon så hinner inte med så myscket mer. En dagens outfit hinner jag nog slänga in.. Kram på er ! :)

Tänkte fråga om vad ni vill ha mer av i bloggen ? outfits, frågestund, tips, collage... eller om ni har nått nytt som ni vill att jag ska börja skriva om ? Ni får gärna komma med egna förslag :) puss!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

en i min klass haren, och den luktar sjuukt gott!;)

2011-04-14 @ 22:04:56
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: maria

Jag har den, älskar den ;)

2011-04-14 @ 22:54:18
URL: http://marialala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0