E.L.F

Jag har fått ganska många frågor angående sminket ifrån elf som jag skickade efter och jag tänkte göra lite inlägg eftersom jag provar sakerna. frakten gick på 50 kr! Det ni ska täkte på är att allt ät väldigt litet det ser större ut på bilderna men är väldigt små burkar när man får dom.
Denna Mineral Infused Mascara rekommenderar jag den va inte liten utan i normal storlek. Jag tycker den fungrar väldigt bra och klumar sig inte. Bra borste också! Min förra mascara blev jag svart under ögonen av och det blir jag inte av denna!

Kommentarer
Postat av: hej

du ska ju skriva om alla? :)

2011-02-27 @ 08:33:00
Postat av: Evelina

jaa om du läste inlägget så skrev jag att jag skulle skriva eftersom jag provar dom! ;P

2011-02-27 @ 11:19:16
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/
Postat av: anton

Sv: Tack så mycket :)

2011-02-27 @ 21:44:42
URL: http://gyllins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0