FASHION AGAINST AIDS

Bild : http://www.nyheter24.se/modette/ebbazingmark
Snart Kommer den nya  against aids kollektionen ut i h&ms butiker och dena gång följer det med en version av One pice mjukisdress som jag ska haffa. Min bror har en som jag brukat tjuvta iband men jag vill ju ha en egen! Den ser så mysig ut. Idag innan matchen så sprang jag på stan och kunde inte hålla mig ifrån halsduken som jag kollade på igår! jag och halsdukar.. så mysigt när man börjar ta fram skinnjackan. anars så har jag städat mitt rum idag och sovit. Dålig bloggning som vanligt och från och med torsdag kommer det bli 0 bloggning.. ska försöka få någon som kan gästblogga medans jag hare gött i dubai låter det bra ? jag ska lägga ut nya smycken innan jag far också så missa inte det :) kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0