Girlsnight

Jag kom nyss hem idag har varit full rulle! fick sluta tidigare idag och då drog vi på stan och handlade mat sedan for jag mimmi ida denice och nathalie hem till ida och nathalie och lagade lite tacos. Sedan efter det drog vi vidare på modvisning som frisör tvåorna hade fixat och det var jättebra gjort tycker jag! Nu ska jag faktiskt gå och sussa.. Imorgon kommer mina kusiner ifrån skåne hit så blir dligt med bloggning här framöver men det är ni ju vana vid nu. Ska iaf försöka lägga in lite bilder ifrån modevisningen och ifrån ida och nathalies hem :) det bli super hörreni Godnatt!
Denna fontänen måste ni kolla in.. och om 2 veckor ska mamma och jag se den här live fattar ni ? Hur coolt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0