If I could be a angel




Idag så är det ett snäpp lugnare här hemma eftersom alla kusinerna + min familj har åkt till bjästabacken..skönt! Numera vaknar man på morgonen av skrikande ungar haha tur det inte är så varje helg bara :) men eftersom det är lungt här hemma ska jag göra bort lite historia och engelska sen får vi se vad vi hittar på. Försökte mig på att göra fjäderörhängen igår efter matchen då var jag väldigt arg så det slutade med att jag typ rev sönder fjädrarna och då insåg jag att jag inte skulle göra nå mer. Få se hur det går idag .. ikväll blir det nog solsidan och tare lungt. 10 dagar kvar tills jag ska åka utomlands nu känns awesome!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0