Ledig

Detta är det jag just precis vill ha nu! ett fint kit ifrån the body shop.. men dyyrt ;( Bra att a om man nu far utomlands så man skrubbar bort all gammal hud på kroppen innan så att brännan sitter längre efter och det hjälper även hudkrämen till med underbart! Vi va på väg att boka resa igår till dubai men det tog stopp då resan dit skulle ta 27 h lite väl länge tyckte vi!
Idag så är vi i HvFr 1 lediga eftersom våra lärare ärpå kurs .. ganska chill! nu ska jag upp gör mig i ordning och sen plugga kemi eftersom vi har prov på torsdag -.- jaa  inprincip varannan dag har vi prov rättaresagt! Jag kollar frammåt emot sportlovet försöker iaf. Jag kanske åker in en sväng på stan sedan och kikar lite.. jag och mamma ska även till ticket och snacka med någon snubbe där. Hare gutt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: ne de gör vi nog inte! :)

2011-02-08 @ 12:56:20
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: ne de gör vi nog inte:) vilken div spelaru i?:)

2011-02-08 @ 12:57:52
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0