Naken

byxor/ Bikbok - Linne/ sytt själv - kavaj/second hand - ring/ www.smyckenbyeveliina.blogg.se
Hallå där! Det är såå att min dator har gått sönder (igen) min stationär där jag har ALLT inprincip så just nu känner jag mig rätt naken. Kan inte göra något och därför jag inte heller har bloggat. Nu sitter jag på min pappas.. kan ju inte lägga in bilder på våran skoldator heller (n)
Vanlig skoldag idag och duktig som jag var glömde jag mina skinnhandskar på skyttishallen där vi åkte skrillor i morse men vi hade en väldigt snäll vikarie som skulle fara och hämta dom! Tur det finns snälls människor omkrig oss ändå :) Nu ska jag jobba så ikväll kommer det upp ett gäng nya smycken på bloggen så ni kan ju kika in där då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0