Borta!


( mobilbilder.. dålig kvalla jag vet)

Idag har jag tagit bort min tandställning!! Whiihooo äntligen säger jag bara :) och här åvanför ser ni ju resultatet! ganska stor tycker jag men det aknske inte ni tycker men en sak är säker och det är att det var fett värt! Hade tandställningen inte ens i ett år mars - januari. Och just nu har jag en annan en tråd bakom tänderna men det ser man inte som tur är :) och tänk att jag kommer att få ha såhär i hela mitt liv nu.. Jag ångrar mig inte! Nu ska jag bara boka tid för att sätta in ett tandsmycke också det blir detta as bra :)

Jag var där en kvar tidigare och fick komma in på en gång så då vart jag färdigt tidigare också.. då gick jag en snabbis på stan och fick med mig en hel del saker hem faktiskt! kunde inte hålla fingrarna borta ännu en till skinnjacka vart det min 5 te :o funderar på att sälja några utav dom! en ear cuff lite smyckessaker och en sjal mycket nöjd chej här ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0