Chris Mhina

Sitter just nu på skolan kom hit 07.25 typ (y) haha jag vet att jag är galen men pappa lovade att jag skulle få åka med honom och så i morse kommer han springandes och säger att han ha möte om typ några minuter så jag kan inte åka med han och då hade jag också missat bussen.. Så då fick jag skynda mig att gör mig klar och åka hit med mamma :) Nu på morgonen har vi som sagt egen hårvård ska bli skönt att fräscha ( stavas?) till håret! Igår så klippte jag även pappa och det vart faktiskt jättebra tummen upp för det (y) Denna video tycker ja är skitbra och jag tror att denna kille som även var med i rosas film ? kommer att bli stor :) Matilda i videon (tjejen) har ju även en blogg som jag läser och här är den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

öö, härma kenza eller?

2011-01-25 @ 17:27:39
Postat av: Evelina

Sv: haha vadå härma?? jag läser inte ens hennes blogg men jag har hört att hon har lagt upp denna video också men bara för att hon lägger upp den menar du på att ingen annan får göra det för då "härmar" man henne? jag kansk också tycker den är bra och vill sprida det vidare! snälla rara..

2011-01-25 @ 17:51:44
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/
Postat av: Chris Mhina

Tack så hemskt mycket Evelina, mycket fint inlägg :)

2011-01-31 @ 09:28:09
URL: http://www.chrismhina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0