Dagens




Chaa Detta har jag gått runt med idag! Imorse så hade vi klassråd och sen han vi klippa lite gradering sen har vi haft en stund svenska och sen prov som gick väldigt bra. Var inte svårt alls det gillas. Så idag en gång för alla så slutade vi tidigt ( halv 3 ) väldigt tidigt för våran del haha. Men eftersom jag och mamma skulle på resia så gick jag på stan med nathalie tills hon slutade vid halv 5. Sen har jag inte hunnit gjort så mer idag. Kan berätta vad som hände mig igår det var värsta otursdagen för mig!

Det som hände var:
Fick en hemsk morgon försovde mig..
slog sönder min älskade klocka (y)
Färgade håret och det blev GRÖNT men som tur fixade det sig.
Skrev ett väldigt långt inlägg till er men vips så var allt borta
+ mer saker som jag inte ska säga haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0