Firework



Hej hopp! Kom för ett tag hem ifrån träningen där jag stukade foten.. så typiskt. Fast bara en lätt stukning som ur var! Ikväll skulle jag egentligen vara på skolan eftersom det är "öppethus" där för alla 9or med föräldrar men jag kände att jag behövde plugga istället. Fast innan det ska jag nog klippa pappa haha vet inte hur detta ska gå mamma lär vell få en chock då hon kommer hem men wtf! Imorgon har vi egentligen sovmorgon tills 12.10 men vi ska ha egen hårvård så då blir det ingen sovmorgon eller något men istället nyfärgat och kanske klippt (y) skönt aqtt få bort utväxten och allt. Ska nog också färga ögonbrynen :) vi ska även få veta våra betyg imorgon i kurs A hantverksbetyg.. åh blir nästan nervös när jag tänker på det. Men det jag också tänkte berätta är att vi har SJUKT mkt i skolan just nu.. så jag kommer nog inte hinna blogga så mkt på 2-3 veckor frammåt :( tråkigt men hoppas ni förstår!

Plugg att göra inom 2 veckor:
Prov färglära
Eng glosor + kunna en text
Prov i frisör historia
läsa 50 sidor i frisörhistoria boken
göra redovisning på en eng bok + att redovis den muntligt.
Ma prov
läsa ergonomi häftet ( som jag missade eftersom jag var hos tandläkaren)
Läsa några sidor i en ergonomi bok

Jaa vem sa att frisör va en slapp linje?! Jag har ju vad jag gör nu i 2-3 veckor på helgerna och vardagarna (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0