Goodiiis



Sitter just nu här med min godisburk fast jag egentligen ska äta det! haha typiskt.. men det var faktiskt billigt godis igår och det är inte så ofta så man måste ju passa på att köpa när det är det.. Annars så tycker jag att det går väldigt bra med mitt nyttiga ätande(Förutom kladdkakan idag på skolan också).

Efter skola idag så gick ja denice nathalie och jessica hem till denice för att hämta pengar för att sedan fara ner på stan.. När vi kommer fram skyndar vi oss eftersom vi vill åka buss ifrån valla ner på stan men vi inser att vi missat bussen och bestämmer oss för att gå ner ist. Men denice skulle bara springa och låsa dörren eftersom hon glömde det. Då denice är inne coh låser så kommer ju bussen såklart så jag jessica och nathalie stälelr oss och skriker och hoppar på denice och hon kommer springades.. Undrar bara vad dom i bussen tänkte om oss.. haha men kul hade vi tack för idag tjejer!


Kommentarer
Postat av: NATHALiE

Tack själv! :D <3

2011-01-19 @ 21:07:07
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0