Kitten



imorogn bitti ska jag hämta en töt liten kattunge som jag har väntat på sen julafton! Vi ska döpa den till sigge :) Det kommer nog upp en bild imorgon på han men han är otroligt sööt och han är en av dom vackraste slagen med klarblåa ögon..min nya favorit! annars så börjar paradiscupen imorgon och den bågår tills fredag. Det betyder att jag kommer troligtvis inte blogga så jätte mycket och att jag kommer gå runt i träningskläder hela vecka på ett ungefär. Första matchen imrogon går av stapeln kl 11.30 imrogon bitti på sporthallen och sen har vi även en match senare på kvällen nån gång runt 7 .. förra året kom vi till final så skulle vara roligt att ta hem ett guld i år! Nu blir det till att sussa sov gott mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0