Lördagsmys



Man fryser då man är inne man fryser då man är i skolan och man fryser då man är hemma.. inte konstigt om man får sköldskador! Just nu sitter jag med linne,tröja,hood och en mjukisfilt men jag fryser ändå..galet kallt ute. -30 borde det vara lag på att det inte får vara usch nu är jag less på vintern och vill ha sommar! En god nyhet är att istället för att vi ( mig och min familj) ska åka utomland i påsk kanske det blir i feb, hur awesome är inte det på en skala? det är ju om några veckor bara.. men som sagt inget bestämt än. Snart ska jag lägga mig framför den öppna spisen och läöa på lite inför våran muntliga redovisning på måndag, på en lördag jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0