Söndag

Idag är det söndag.. lite tråkigt eftersom det betyder att det är skola imorgon. Men det är bara att ta nya tag. Igår kväll så kom hanna och jag till konserten då dom hade 2 låtar kvar haha så det var inte mycket sett av det.. Men som tur träffade vi lite kompisar där och då hängde vi på dom och såg en film. Det blev en bra kväll trots allt! Idag har jag en hel saker som jag måste göra så kommer nog inte bli så bra bloggning idag tyvär. Men ni får ha en toppendag!
att göra:
Städa mitt rum
göra beställningar + lite andra smycken.
lägga ansiktsmask
plugga färglära
plugga ergonomi
+ massa mer jag inte kommer på

Kommentarer
Postat av: katja

fan eve tack du är the one and only som tror på mig :D men jag vet inte ens om jag passa som det, det ba känns som så! <3 pussspåregumman :)

2011-01-23 @ 17:06:29
URL: http://katjaasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0