sÖNDAG



Idag är det en söndag. Söndag innan skolan börjar! Shiiet vad fort lovet har gått.. har inte hängt med som vanligt. Jag orkar inte skola imorgon..ännu värre är det att jag börjar bli sjuk har ont i halsen och är snuvig och mamma säger att jag är svullen i hela ansiktet + att jag har ont i magen KUL (y) Förhoppningsvis är det inget men det lär vi ju märka. Igår var jag bara hemma coh vilade mig och så kom brorsan hem ifrån motala. På kvällen la jag mig i sängen med massa kuddar och filtar och såg 2 wallanderfilmer alltid lika bra! Funderar på att kolla på nån idag med..men det är mkt annat man också ska göra som alltid. Ska försöka fixa visitkort till smyckesbloggen och sedan försöka komma ut och övningsköra lite + att gå på en promenad. Får se vart denna tag tar vägen!


9 dagar kvar! längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Lorena

härligt med söndag tucker jag =)

2011-01-09 @ 17:05:30
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0