SVAR

Är du kär just nu? ;)
Din roligaste vän,din bästa vän? asså det är olika frågor om du fattar :D sakanr dej <3!

Svar: Nej jag är inte kär just nu i någon..och jag har många jättefina vänner som jag tycker jättemycket om men dom som står mig närmast är nog Nelly,Katja och Hanna :) Och alla är ju roliga på olika sätt ;) Saknar dig också katja!

1.saknar du någon speciell vän?

2.vad vill du med ditt liv?

3.vad är det finaste någon kan göra för dig?


Svar: 1. Nej det tror jag inte försöker hålla bra kontakt med mina kompisar med det var ett tag sedan jag var med katja och hanna! Och sedan saknar jag dom i klassen efetrsom vi inte träffats under lovet något :) 

 2. Svår fråga! Men jag antar att jag vill leva mitt liv och inte typ stressa igenom det! Sedan vill jag ändra på saker och ting som är fel osv och hjälpa andra människor! Och sen vill man ju alltid vara lycklig ;)

3. Oj svår fråga där också! Men det är vell att visa att man är en trogen vän som alltid finns vid ens sida och inte sviker en typ :) 



hur gammal är du?

Svar: Jag är 16 år och fyller 17 i oktober! :)



Vad har du alltid med dig, vart du än går :) ?

Svar: Min mobil..haha klarar inte av att vara utan den!

Drömyrke? Favoritartist? Favoritfilm? :)

svar:
Jag har alltid drömt om att bli frisör och det håller jag på att utbilda mig till just nu! Men det finna ju många andra drömjobb med som typ stylist,mäklare och att få starta ett eget klädmärke!

 Favoritartist har jag faktiskt ingen lyssnar på nästan all sorts musik och har inte hittat någon som jag tycker om speciellt mycket.

 Favoritfilm då måste jag nog säga stepupfilmerna! Dom är så otroligt bra och romantiska ..gillar dans och gillar romantikfilmmer och i stepup ingår båda.

vilka bloggar läser du?
hur länge har du bloggat?
vad ska din favoritblogg skriva om?
favorit klädaffär?

Svar:
Jag läser många bloggar men några är:
http://akerstroms.blogg.se/

http://nyheter24.se/modette/vicktoria

http://nyheter24.se/modette/victoriatornegren/

http://fannystaaf.se/

http://nyheter24.se/modette/esmeraldanilsdotter

Sen läser jag även mina kompisars bloggar!

Jag har nog bloggat i 2 år ca och dom flesta bloggarna jag läser handlar om mode! Min favortit klädaffär är nog en blandning av H&M, Bikbok och gina!

1. varför började du blogga?
 2.hur hög statistik har du?
¨
svar:
Det började med att jag först skrev på bilddagboken varje dag och så skrev alla till mig att jag skulle starta en blogg så då gjorde jag det till slut :)

Jag har runt 50 läsare per dag inte så mkt kanske men en bra början och det duger för mig! :)


1. hur får man en bra blogg med många läsare?
2.tjänar du pengar på att blogga?

Svar: 1.
Jag tror att man ska ha en blogg som sticker ut att man inte gör som alla andra och sedan tror jag att det är viktigt att få med läsarna på ett hörn att ställa frågor till dom osv att dom får vara lite aktiva elelr vad man ska säga.

2. Nej jag bloggar bara för kul ;)

Vad har du för framtidsplaner?
Ditt bästa skönhetstips?

Svar:
Mina framtidsplaner är att utbilda mig klart till frisör och jobba som det i några år kanske ta paus i ett år och fara ut och resa! Skaffa familj och efter kanske 10 år elelr nått inom frisöryrket tror jag att jag vill utbilda mig till något annat.

Mitt bästa skönhetstips är att man ska ta tid för sig själv någon gång i veckan. Träna regelbundet och hålla sig borta ifrån onyttigheterna. Då mår kroppen bättre och man får också bättre hud m.m!

1.Beskriv dig själv med 3 ord.
2.Vem av dina vänner är mest lik dig på utseendet?
3.Och vem på personlighet?

Svar: 1. hmm jag tror att jag är Snäll, En kämpe och hjälpsam.
2. Jag tror att jag måste säga Nelly eftersom vi båda har gan ska långt brunt hår.
3. På den biten kommer jag faktiskt inte på någon men om jag måste säga så tror jag att det blir hanna eftersom vi båda spelar innebandy och gillar mode!

Favoritprogram på tv?

Svar:
One tree hill är det bästa programmet jag någonsin sett och kommer nog alltid vara det! SESONGSTBTW SÅ ÄR DET SESONGSSTART PÅ ONE TREE HILL IKVÄLL 18.00 PÅ KANAL 5!!!!

*Bästa minnet 2010?
*Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
*Färgat håret? Isåfall, vilken hårfärg som du har haft gillar du mest?
*Har du haft någon blogg innan denna?

Svar: 
1. När jag gick ut 9an och sen Hamnfesten och några dagar efetr det! :)
2. Jag tror att jag bor med min man och 1 barn i en större stad  och att jag jobbar som frisör!
3. Jag har varit blond i hela mitt liv tills i november då jag färgade brunt och jag ångrar mig faktiskt inte..jag trivs jätte bra i brunt hår men det är klart att jag saknar det blonda lite grann :) Kommer nog bli blond till sommaren igen!
4. Nej detta är min första blogg!


vad utmärker dig som bloggare?

Svar:
Svåraste frågan! men det är vell hur jag Inspererar mig själv i modet och hur jag matchar kläder kanske? haha


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Bra svar :)



Allt bra denna söndag? :D

2011-01-09 @ 17:03:35
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: ALICE

sv; fin blogg :)

2011-01-09 @ 17:57:57
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: FREDRIKA

Sv; Den har varit bra ! kram =)

2011-01-09 @ 19:35:04
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Hannah

Svaren från min frågestund är uppe nu! Hoppas du blev nöjd med svaren! :)

2011-01-09 @ 22:32:59
URL: http://hannaherikssonengman.webblogg.se/
Postat av: katja

aaw!

jag har svara på min blogg! :D <3

2011-01-10 @ 17:35:01
URL: http://katjaasjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

headern är jätte konstig ser inte första delen av det du skriver, alltså de första bokstäverna försvinner som om det ska gå att "rulla" åt ssidan. sämst att förklara jag vet. haha

2011-01-10 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0