Svar ifrån frågestunden

hur länge har du bloggat?

Svar: jag vet faktiskt inte haha men 1 -2 år kanske :)

Har du nå tips på hur man kan hitta snygga kläder billigt??

Svar: Gå på 2nd hand! finns mkt snyggt som man kan köpa och göra om m.m och sen är det vell bara att åka in då det sitter 70% lappar över hela stan ;)

Hur gammal är du?

Svar: Fyller 17 alltså 94a :)

Har du några syskon?

Svar: Yes en lilla syster och storebror som ska flytta hemifrån nu till hösten.

Ditt bästa sommarminne?

Svar: om det är ifrån i år så måste jag nog säga ulvön ( midsommar ) för jag har inte gjort så mkt annat i sommar x) jobbar typ varje dag!


Varför började du blogga?

Svar: För att först skrev ajg långa rader på bilddagboken om vad jag hade gjort m.m så då tjatade alla på mig att jag skulle börja blogga så då gjorde jag det. Men jag bloggar ganska mkt mer seriöst idag och om andra saker än förut :)

Hur skulle du klä dig och sminka dig till fest?

Svar: Jag skulle helst vilja ha en klänning med skärp eller ett par snygga short och en kavaj :) sminkningen skulle vara mellan hård ;) 
 
Vilken årstid föredrar du och varför?

Svar: Jag föredar sommaren för att Då är solen framme man bli piggare orkar mer och jag har inte sån torr hud :)

Vilken är din favoritaffär?

Svar: en blandning mellan Bikbok och H&M!

Föredrar du billiga och udda kläder, eller dyra och glammiga?

Svar: oj svår fråga! men skulle nog ta billiga och udda trots allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0