Den perfekta knuten..



Det första jag har och säga att resultatet på bild 3 vart sämst men just nu är jag för trött för att göra om det! Tänkte visa er den här hjälpredan som man kan ha om man vill ha en fin knut och som man kan göra  hemma själv.

Det du behöver:

Sax och 2 lite tjockare sockar + 2 hårsnoddar och lite hårspännen

du börjar med att lägga sockarna i varandra och klippa ett hål fram på sockan. Sedan börjar du rulla uppifrån och ner så du får som en boll. där hålet är ska hästsvansen sitta. Sedan ser du till att du får hår runt hela och sedan färster du med en hårsnodd och lite spännen och vola :) Lycka till!


Idag så har jag jobbat så nu är jag väldigt trött i bena så ska sätta på en film och krypa upp i soffan! Imorogn drar jag iväg till umeå och är med när min kusin tar studenten såå bilder lär ju komma på kvällen :)



Kommentarer
Postat av: jennifer

fy vad smart knut!

2011-06-21 @ 22:39:26
URL: http://jenniferlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0