Sommarlov

Önskar att jag kunnat legat ute och solat idag som förmodligen ni har gjort! men har inte mått så bra idag så jag har hållt mig inne. Skolan var chill 2orna redovisade deras utbytesprojekt i brasilen som jag och min klass också kanske ska få chansen att göra ( överlycklig) Sedan hade vi prisutdelning och jag fick lite klämmor alltid bra att ha :) Jag har precis fixat min systers frisyr och nu ska jag fixa mig själv för att sedan gå på hennes avslutning ikväll kl 6..Hon ska sjunga själv ( fattar aldrig hur hon vågar) inför hela skolan och alla föräldrar så lite stolt kommer man nog vara. IKväll är det förberedelser inför studenten imorgon och då komemr hela släkten. På Lördag bal. Full rulle helt enkelt med va berädd på en bildbomb sedan! btw SOMMARLOOV NUU WTFFF :D


Kommentarer
Postat av: LIENE

Skulle ha solat om det var fint väder här:(

2011-06-09 @ 17:40:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0