Söndag



Idag har jag jobbat 12 - 16 så har inte gjort så mycket mer. Nu ska jag jobba lite till med min smyckesblogg och sedan städa lite och träna. Det är vell min plan för kvällen. Kanske se en go film också! Igår kväll så for jag med kussen och brorsans tjej sanna in till stan och myste på UH och i fredags så var jag i stan med Hanna och Sanna i villaparken och träffa massa trevligt folk! haft en bra start på Sommarlovet med lite tråkiga nyheter. Har även bokat en resa till Göteborg! Trvligt med 1 vecka semester åtminstonde ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ditt hår är ju inte dååligt snyggt alltså! :D

2011-06-12 @ 23:14:49
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0