2 Nya ting



2 nya ting shortsen är ljusare dom var blöta när jag tog bilden såå ni vet 8) hittade ännu ett far som var levisliknande så då nappade jag direkt. Ska även införskaffa mig en klänning till studenten och jag hade hittat en riktigt fin bakelse på bikbok men såklart fanns den inte i min storlek! urt för hade verkligen velat ha den men ska gå och prova på h&m imorgon. För övrigt så har vi bara egenhårvård imorgon sen slutar vi så blir väldigt skön dag! Jag ska gå till praktiken och vara där i 3 h som jag gick tidigare förra veckan så kommer inte hem på direkten. Idag så har jag jobbat och städat i salongen.. och nu ska jag ut i skogen och springa en tur känner att jag har kommit efter ganska mkt. Hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0