2hand



Idag efter skolan så mötte jag upp syrran och så gick vi och åt box 3 och drog sen vidare till farmor med mamma. Där bjöds det på gofikan och en mysig pratstund. Där farmor bor har dom en 2hand så jag passade på att gå in och kolla om dom hade sånna här " levis shorts" som är to die for i sommar och jag hittade ett par men dom var inte så ljusa så nu ska jag sätta igång och bleka dom ! :) kommer bli awesome och dom får duga tills jag hittar ett par bättre..hittade även en snygg jeansväst (y) Kom hem för en stund sen och ska nu börja bleka.. hörs


Kommentarer
Postat av: NATHALiE

Åh lyllo :D

2011-05-05 @ 23:24:29
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: sofia

hur ska du bleka?

2011-05-09 @ 22:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0