GLASS

Var och köpte glass nyss på en kiosk där jag bor och ni ser ju på bilden hur dom spårar! haha kan säga att jag inte orkade 1/4 del av min ens. Dålig uppdatering dom senaste dagarna. Har haft sjukt ont i kroppen så har inte orkat göra nått typ skulle ta blodprover men som tur så gick det över idag. Vi hade öven Ma nationella idag och jag tycker att det var ganska lätt. Vi hade typ precis gått igenom det där så det fungerade super! Har dom sista redovisningarna denna vecka sen så är det slut på de skiten. Nästa vecka så har jag praktik på Ödlan och brorsan så då kommer det kännas typ som lov. Ska även jobba för första gången på Måndag på Barista. Hoppas ni hare bra.. jag lever så ni vte dte men som sagt blir nog mer bloggning här framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0