Shorts



Såhär blev byxorna jag köpte för ett tag sen! Dom jag blekte..tyvär råka jag hälla i lite för mkt blekning så dom vart vita..men det funkar ju dte också. Jag får köpa ett till par och försöka få den färgen jag vill ha :) men det var någon som frågade hur jag blekte och det gör jag med klor finns att köpa på dom flesta mataffärer för en billig peng!

 Dålig uppdatering igår men det hände ingen speciellt..jag var ute och övningskörde för första gången! så nu får ni se upp på vägarna där ute ;) Idag börjar jag inte förns 1 eftersom halva klassen har kundpass det ska jag ha på tisdag så då fick vi andra vara lediga. Så jag klev upp och for ut och sprang i morse 6 km riktigt skönt! >Nu ska jag käka korv med bröd och sminka mig sen drar jag till skolan. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan va snyggt det blev!!!

2011-05-11 @ 12:41:56
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0