SVAR på kommentarer!

Anonym om SVAR:
headern är jätte konstig ser inte första delen av det du skriver, alltså de första bokstäverna försvinner som om det ska gå att "rulla" åt ssidan. sämst att förklara jag vet. haha

simpel men soft header. ja kan inte se första delen av din text på bloggen. de är som att hela skärmen är för långt till vänster.. :P

2011-01-10 @ 11:19:54
URL:

Det är nämligen så att jag vet inte vad som händer med min blogg just nu men för vissa så är min blogg utdragen jättelångt till vänster så att ni ser inte vad som står efetrsom att sidan typ halveras. jag är också väldigt dålig på att förklara!

Är det någon som möjligen vet hur jag kan lösa detta!? det konstiga är att det är bara för vissa det är fel.. min bror tror att det var vara ni som nu har problemet att det är nått fel på eran webbläsare men det tror inte jag !

Jag ska försöka lösa det här problemet emn jag vet inte hur jag ska gå till väga elelr vart jag ska vända mig så är jätte tacksam för tips elelr förslag! Krmarar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0